Bune procente macro pentru pierderea de grăsimi. Dieta macro este o combinație de carbohidrați, grăsimi și proteine

bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

Ar trebui să numărați macro-urile, nu caloriile! De fapt, este foarte greu să găsești pe cineva pe această planetă căruia nu i-ar plăcea să rămână în formă și să se mențină în formă.

Cum să vă configurați macro-urile pentru tăiere pentru vară

În acest scop, majoritatea experților în fitness vă vor spune să reduceți numărul de calorii și să aveți un consum maxim de calorii pe zi. Macro-urile, pe de altă parte, sunt mai utile decât caloriile pentru reducerea greutății.

Pe baza obiectivului de reducere a greutății pe care îl aveți, va trebui să consumați acești trei nutrienți macro cu un număr adecvat. Macronutrienții echipează corpul cu energia maximă.

Puneți-vă la dispoziție planul Există la fel de multe teorii despre cum să slăbești, pe cât de multe kilograme trebuie pierdute, iar una dintre cele mai noi tendințe de slăbire implică un contor macro alimentar.

Cu alte cuvinte, obțineți rezultate fizice mai bune atunci când vă concentrați pe o dietă macro și nu pe reducerea caloriilor. Numărați macro-urile, nu caloriile. Cele mai bune rezultate macro pot fi obținute numai atunci când urmați pașii corecți.

bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

În afară de asta, este benefic și să folosiți un calculator macro. Iată un ghid despre modul în care puteți număra macro-urile pentru pierderea în greutate.

Dieta macro este o combinație de carbohidrați, grăsimi și proteine După cum sa menționat anterior, o dietă macro este o combinație de trei constituenți, inclusiv carbohidrați, grăsimi și proteine.

În acest articol vei descoperi:

Pe baza obiectivului de reducere a greutății pe care îl aveți, trebuie să consumați acești trei constituenți cu numărul corespunzător.

Marginea cheie a macro-urilor asupra caloriilor este creșterea energiei corpului. Aceste componente vă alimentează corpul cu energie. Odată cu aceasta, carbohidrații reduc pofta de zahăr și alte produse alimentare care cauzează creșterea în greutate.

Înțelegeți pierderea în greutate

Defalcarea consumului fiecărui macronutrienți Când vorbiți despre macro-uri, trebuie să vă concentrați asupra consumului de carbohidrați, grăsimi și proteine.

Consumul total al acestor componente ar evidenția consumul total de calorii pentru o zi.

bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

Consumul de carbohidrati Dacă te uiți la ce conțin carbohidrați, acestea includ amidon și zahăr. Raportul pe care îl au este de 4 calorii pe gram. Cu alte cuvinte, 1 gram de carbohidrați ar duce la o creștere de 4 calorii.

bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

Pentru majoritatea oamenilor, carbohidrații sunt consumați mai mult decât alți macronutrienți. Cu alte cuvinte, carbohidrații contribuie la procentul maxim de calorii consumate la sfârșitul fiecărei zile.

bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

În funcție de ținta pe care o aveți, determinați carbohidrații pe care trebuie să îi consumați în fiecare zi. Consumul de grăsimi La fel ca carbohidrații, fiecare persoană care lucrează la o dietă macro de reducere a greutății ar trebui să decidă consumul zilnic de grăsimi.

În comparație cu alți macronutrienți, grăsimile adaugă mai multe calorii corpului uman, astfel încât atunci când selectați un produs comestibil, numărul de grăsimi trebuie verificat cu atenție.

  • Kp astrologie pentru pierderea în greutate
  • În primul rând, utilizați acest calculator pentru a afla cât de multe calorii puteți consuma în fiecare zi, în timp ce încă slabiti: Pentru a afla cum să vă împărțiți macronutrienții, utilizați acest calculator.
  • Marijuana oprește pierderea în greutate

Consumul de grăsimi are ca rezultat adăugarea a 9 calorii pentru fiecare gram, astfel încât persoanele care sunt serioase în ceea ce privește reducerea greutății trebuie să fie foarte atenți. Unele dintre funcțiile cheie pierderea în greutate mount dora fl corpului uman sunt îndeplinite de grăsimi, inclusiv menținerea temperaturii corpului și furnizarea de energie.

Ce sunt macros?

Consumul de proteine Pentru a calcula consumul de proteine, abordarea ar fi aceeași cu grăsimile și carbohidrații. Proteinele adaugă 4 calorii la consumul fiecărui gram. Cu alte cuvinte, suplimentul caloric al proteinelor este același cu carbohidrații.

  • Pierde 40 kg de grăsime de burtă
  • Cele mai bune macro-uri pentru tăiere cu un calculator!
  • Pierderea în greutate fair nj nj

Acest factor de adăugare de calorii trebuie luat în considerare atunci când alegeți mesele. Pe baza proteinelor pe care le conține alimentul, puteți decide cantitatea.

Există tot atâtea teorii despre cum să slăbești, deoarece trebuie să se piardă kilogramele, iar una dintre cele mai noi tendințe de pierdere în greutate implică un contor de macro-uri alimentare.

O masă ar trebui să fie o combinație a tuturor macronutrienților Dacă doriți să adoptați modul macro de reducere a greutății, fiți atenți la alegerea meselor. Când vă uitați la un aliment comestibil, descompuneți-l pe baza tuturor macronutrienților.

bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

De exemplu, luați în considerare faptul că doriți pentru fiecare bune procente macro pentru pierderea de grăsimi sandviș - aruncați o privire la toate cele trei macronutrienți ai sandvișului pe bază de gram.

Când știți despre toți macronutrienții pe gram, înmulțiți-i cu greutatea sandvișului pentru a determina consumul total de calorii. Macronutrienții ca procent din calorii Caloriile totale consumate în fiecare zi includ un procent specific din fiecare macronutrienți. Înainte de a face de fapt un program macro și a începe să-l implementați în viața de zi cu zi, este important să știți despre aceste procente.

Stabiliți-vă raporturile de macronutrienți

Aceste procente sunt importante și fiecare individ ar trebui să le țină cont de ele înainte de a pregăti o diagramă de reducere a caloriilor. Decideți-vă propriile repere de reducere a caloriilor Toată lumea are propriile preferințe pentru reducerea caloriilor, deci o abordare generică nu se aplică în această relație. Pe baza numărului de calorii pe care trebuie să le reduceți pe zi, ar trebui să selectați o combinație de mese.

Selectați mesele pe care le-ați consuma dimineața, după-amiaza și noaptea. Acest bune procente macro pentru pierderea de grăsimi vă va ajuta să determinați caloriile care ar fi consumate în fiecare parte a zilei.

Adică puteți să vă uitați la ce calorii consumați în comparație cu numărul de calorii pe care le ardeți. Atâta timp cât vă aflați într-un deficit de calorii, veți pierde în greutate; atâta timp cât vă aflați într-un excedent, veți câștiga greutate. Calcul Informațiile de mai sus ne oferă rapoarte macro în procente din cantitatea totală de calorii.

Când aveți o listă completă de mese împreună cu numărul maxim de calorii care pot fi consumate, împărțiți fiecare masă în cei trei nutrienți macro.

Ațiputeafiinteresat