Mănâncă mult mai puțin pentru a pierde în greutate

mănâncă mult mai puțin pentru a pierde în greutate

mănâncă mult mai puțin pentru a pierde în greutate cum de a înșela o provocare de pierdere în greutate

Pagina principala Mâncarea în minte: pierderea în greutate și mai puțin pofta de mâncare Dacă vă imaginați că mâncați unul dintre alimentele sau dulciurile preferate, practicând mâncarea în mintea voastră, ca să spunem așa, acest lucru vă poate ajuta să mâncați mai puțin din ceea ce v-ați imaginat să mâncați.

Drept urmare, ai mai puțin pofta de mâncare și poți pierde în greutate mai bine și mai ușor. În experimentele cu linte de ciocolată și cuburi de brânză de la Universitatea Carnegie Mellon, Pittsburgh, s-a constatat că mai puține pofte pot fi realizate cu imaginația mâncării și nu doar cu mâncarea concretă reală.

Mai puțină dorință și dependență de alimente dacă ați mâncat-o de multe ori în mintea voastră Obișnuința scade prin alimentația mentală.

Modalități de a pierde în greutate – pierdeți în greutate în mod rațional - voluntarii.ro

Obisnuința este disponibilitatea de a reacționa la un stimul special. Dacă sunteți familiarizat cu ceva și vi s-a prezentat de multe ori, interesul pentru acesta scade. Dacă ceva este întotdeauna disponibil, reacția la aceasta, dorința necondiționată de a avea, scade.

mănâncă mult mai puțin pentru a pierde în greutate pierderea în greutate albă de zăpadă

Apare saturația. Dar dacă ești privat de ceea ce cauți o vreme, interesul și dorința de a reacționa crește din nou puternic. În ceea ce privește mâncarea, înseamnă că, dacă vrei ceva care îți place să mănânci tot timpul, dar z.

mănâncă mult mai puțin pentru a pierde în greutate ddp4 pierderea în greutate

În cadrul experimentelor, elevilor li s-au arătat imagini cu linte de ciocolată sau cuburi de brânză și apoi li s-a cerut să-și imagineze că mănâncă linte de ciocolată sau cuburi de brânză diferit. Un grup de comparație ar trebui să-și imagineze introducerea unei monede într-o mașină de spălat mai des.

După aceea, tuturor participanților la experimentul de dietă li s-a permis să mănânce câte doreau dintr-un castron de linte de ciocolată sau cuburi de brânză.

Elevii care au mâncat în minte 30 de linte de ciocolată sau cuburi de brânză nu au luat atâtea linte de ciocolată sau cuburi de brânză.

mănâncă mult mai puțin pentru a pierde în greutate cum de a pierde patinajul cu role de greutate

Cei care ar trebui să se gândească de 30 de ori să pună o monedă într-o mașină de spălat au mâncat mult mai mult din ea. Joachim Vosgerau de la Universitatea Carnegie Mellon din Pittsburgh concluzionează că obișnuința, în cazul concret, scăderea dependenței de alimente sau susceptibilitatea la consumul excesiv, nu numai prin consumul concret și efectiv al dulciurilor râvnite, alimente, cola, limonadă, ciocolată, urși mănâncă mult mai puțin pentru a pierde în greutate Mâncarea excesivă sau dependența de bomboane pot fi, de asemenea, înfrânte, dacă se gândește doar să mănânce o cantitate mare din ea.

Categorii Populare

Atracția, disponibilitatea de a reacționa cauzată de dulciuri, mâncare etc. Efectul împotriva consumului excesiv de mâncare și a consumului excesiv de mâncare apare doar dacă vă imaginați că mâncați într-un mod concret și detaliat.

mănâncă mult mai puțin pentru a pierde în greutate 10 cele mai bune sfaturi de pierdere în greutate vreodată

Privind imagini cu mâncarea râvnită, bomboanele râvnite dintr-un alt experiment nu au arătat niciun efect - apetitul pentru linte de ciocolata sau branza nu a scazut. Concluzie O încercare asupra ta atunci când te confrunți cu o consumare excesivă și apare dependența de bomboane este probabil ușor de realizat provocări pentru a ajuta la pierderea grăsimii burta fără riscuri mari.

Vom vedea apoi dacă funcționează cu adevărat.

  • V-ați săturat să purtați kilogramele în plus?
  • Vă recomand să citiți celălalt înainte.

Dacă nu, știi că trebuie să găsești alte modalități și mijloace pentru a face față consumului excesiv. De exemplu, prin planificarea din timp, ceea ce economisește voința și absența dulciurilor. Christoph Klotter, profesor de psihologie nutrițională la Universitatea din Fulda, vede abordarea imaginării doar a alimentelor ca fiind pozitivă, îi atribuie potențial și vede viabilitatea viitoare în ea.

Câte kilograme au pierdut după doi ani?

Este interesant să aflăm când obișnuința și interesul în scădere - obișnuința - sunt mai puternice decât ancorarea unei anumite reacții la acest stimul și astfel o întărire sau consolidare a reacției nedorite și nedorite la acesta - așa-numita condiționare la pofta de a mânca.

Distragerea atenției prin gânduri intense de a nu mânca Încercetătorii australieni E. Kemps și M. Această strategie este utilizată atunci când gândul de ex.

mănâncă mult mai puțin pentru a pierde în greutate slabeste 15 kg intr o saptamana

Gândurile intensive, aprofundate, crearea de imagini distractive în cap care merg mână în mână cu sentimentele, mirosurile și zgomotele ar trebui să ajute. De exemplu, se iau în considerare experiențele naturii de la mare, la munte sau experiențele pozitive cu familia și prietenii.

Efect, de asemenea, atunci când renunțați la nicotină pentru a deveni nefumători?

Joachim Vosgerau vede posibilitatea de a fuma țigări, de a renunța la fumat și de a deveni nefumător.

Ațiputeafiinteresat