Modalitate eficientă de a pierde grăsimea piciorului

modalitate eficientă de a pierde grăsimea piciorului

Avertizare Crezi că picioarele tale sunt prea grase? Sau vrei să ai picioare uimitoare în pantaloni scurți, colanți sau bikini? Este complet posibil dacă exersați din greu și aveți o dietă rezonabilă! Pași Partea 1 din 5: Începeți cu obiceiuri simple și regulate Mergeți minute pentru a vă încălzi mușchii.

🍀 Ce se va cu grasimea de pe picioare, daca vei face 100 de genuflexiuni timp de 30 de zile

Porniți fiecare mușchi timp de cel puțin 1 minut. Rulați ușor timp de aproximativ 15 minute.

Cum de a pierde grăsimea coapsei, Cum ardem grasimea din jurul taliei

De asemenea, puteți să vă încălziți sărind coarda timp de minute, asigurați-vă că a fost făcut corect. Butt kicking, cunoscut și sub numele de lovitură de fund sau lovitură de spate. Faceți cel puțin 50 de repetări pe picior. Sună dificil, dar realitatea este că nu este atât de mult pe cât crezi! Fugiți cu înălțimile coapsei ridicați genunchii până la înălțimea taliei în timp ce alergați.

Mergeți în aer liber timp de aproximativ minute. Faceți genuflexiuni și rulați exerciții la picioare. O ghemuitură a picioarelor este la fel de simplă ca deschiderea picioarelor la lățimea umerilor și apoi așezarea așa încât picioarele și coapsele să fie în unghi drept față de picioare.

Exercițiile de rulare a picioarelor sunt efectuate culcându-se pe podea, ridicând un picior în sus și apoi rotindu-l într-o mișcare circulară. Întindeți-vă sau mergeți ușor timp de cel puțin 5 minute pentru a vă relaxa corpul.

Cele mai bune exerciții pentru șolduri și coapse la domiciliu:

Mergeți la fugă ori de câte ori este posibil! Și încearcă să bei multă apă. Ciclismul este o modalitate eficientă de a ajuta la arderea grăsimilor și la construirea mușchilor. Conform unor estimări, dacă cântăriți 59 kg, ați putea arde de calorii pe oră oriunde, în funcție de ritmul dvs.

Așadar, mersul pe bicicletă este o modalitate eficientă de a slăbi. Există câteva moduri în care puteți obține picioare subțiri cu bicicleta: Ciclism în loc să conduci. Mergeți cu bicicleta la magazinul alimentar în loc să conduceți acolo.

Modalități de a pierde grăsimea superioară a spatelui

Luați o bicicletă în loc să luați mijloacele de transport în comun. Mergeți cu bicicleta acasă sau la sală. Acesta este un exercițiu delicat care vă poate ajuta să ardeți între de calorii pe oră, în funcție de greutatea dvs. Înscrieți-vă la cursul de practică Învârtirea practica ciclismului în interior.

pierde în greutate rebounding pierderea în greutate îmbunătățește calitatea somnului

Cursurile de ciclism în interior sunt de obicei destul de scumpe, dar ceea ce veți obține va merita complet banii. Această metodă de antrenament ajută la arderea multor calorii, dacă faceți exerciții serioase o persoană care cântărește aproximativ 66 kg poate arde aproximativ de calorii pe oră.

Pe de altă parte, este posibil să găsiți acest exercițiu destul de monoton, așa că trebuie să faceți tot posibilul pentru a obține cele mai bune rezultate. Pilat exerciții cu saltea este, de asemenea, o opțiune pentru cei care doresc să aibă picioare tonifiate. Pilates modalitate eficientă de a pierde grăsimea piciorului la tonifierea abdomenului și a picioarelor și astfel pilates sunt o alegere perfectă pentru a vă ajuta cu picioarele subțiri.

Pilates nu slabit luna plina la fel de multe calorii ca filarea, dar sunt mai ușor de făcut. În plus, dacă ți-e frică să faci mișcare în locuri aglomerate, poți găsi un DVD instructiv și poți exersa acasă în loc să mergi la cursuri de exerciții.

Faceți rulouri pentru picioare.

Încercați câteva creșteri de vițel

Exercițiile de rulare a picioarelor sunt simple și eficiente și le puteți face cu ușurință din nou acasă. Deși nu este la fel de eficient ca exercițiul de filare, totuși este mai bun decât nimic. Întindeți-vă pe partea dreaptă și plasați brațul stâng pe podea în fața dvs. Ridicați piciorul stâng până la înălțimea șoldului.

12 moduri de a pierde excesul de grăsime de șold în mod natural acasă

Imaginați-vă că picioarele dvs. Faceți de ture, apoi schimbați picioarele și faceți același lucru. Faceți genuflexiuni. Exercițiile de ghemuit sunt modalitate eficientă de a pierde grăsimea piciorului versatile. Puteți face genuflexiuni diferite, cu aceleași elemente fundamentale și vă vor oferi rezultate diferite.

Când faceți genuflexiuni, este extrem de important să practicați tehnica corectă. Practicați exercițiile Ghemuit de bază. Cu picioarele depărtate de lățimea umerilor, coborâți încet șoldurile în jos, îndoiți genunchii și țineți brațele drept înainte. Îndoiți ușor spatele, dar păstrați partea superioară a corpului drept.

Coborâți șoldurile cât mai jos posibil, ținându-vă vițeii strânși.

meniu pt slabit reteta de slabit cu hrean lamaie si miere

Respirați profund, folosindu-vă picioarele și șoldurile, dar nu folosind spatele pentru a vă ridica corpul. Repetați de 20 de ori, de 3 ori de fiecare dată. Practică Ghemuit belgian cu o halteră sau alt obiect greu.

pierzi grăsime prin pipăi ce băutură mă va face să pierd în greutate

Folosind ambele mâini, țineți o gantere sau un obiect greu în fața pieptului. Stai în fața băncii, ridică piciorul drept înapoi paralel cu podeaua și odihnește-te confortabil pe bancă. Coapsele și genunchii vor forma un unghi de 90 °. Coborâți coborând piciorul stâng, astfel încât genunchiul drept aproape să atingă podeaua. Ridică-te complet. Faceți 8 repetări, de ori fiecare. Repetați cu celălalt picior. Practică Sărituri combinate ghemuit Începeți ca cu un exercițiu standard de ghemuit.

Dar, în loc să vă întoarceți la poziția de plecare, săriți cât mai sus și loviți solul cu ambele picioare. Repetați cu atenție de 15 ori, de ori fiecare. Acest exercițiu ghemuit necesită o muncă intensă la genunchi.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Mituri comune Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei? Medlife Cel mai bun mod de a arde grăsimea din picioare 20 de sfaturi eficiente pentru a pierde grăsimea din burtă susținută de știință Cum de a pierde grăsimea coapsei, Cum ardem grasimea din jurul taliei Cum scapi de grăsimea de pe abdomen fără dietă cum să faci ca adipex să funcționeze mai bine Cel mai eficient mod de a pierde grăsimea.

Faceți alte exerciții. Există multe exerciții eficiente pentru a ajuta la arderea grăsimilor și a fermității. Iată câteva exemple: Du-te cu o pernă. Țineți o ganteră în fiecare mână de la 2 la 4 kg, îndoiți-vă înainte cu un picior și aduceți celălalt genunchi la aproximativ cm bratara de hematite benefici pierderea in greutate solului.

im supraponderal și trebuie să pierdem în greutate ulei din seminte de in pentru slabit

Fă un pas înapoi și continuă cu celălalt picior. Exercitați mușchii coapsei interioare. Întindeți-vă pe un covor, îndoiți genunchii și tălpile picioarelor pe pământ. Puneți o minge de cauciuc de dimensiuni medii sau un prosop de plajă în formă de nod între picioare și apăsați timp de 30 de secunde.

Sprint Your Way Slim În timp ce tonifierea mușchilor dvs. Din fericire, o modalitate ușoară de a face ca mingea să se rostogolească pe pierderea de grăsime în afara sălii de gimnastică este un obicei pe care probabil îl aveți deja: să beți cafea.

Repetați așa. Șoldurile deschise.

  • Cel mai eficient mod de a pierde grăsimea. Arde grăsimea piciorului superior
  • Cele mai bune 15 exerciții pentru a reduce rapid soldurile și coapsele - Modă -
  • 10 moduri de a pierde grăsimea picioarelor și a coapsei - -
  • Cum să vă subțiați rapid picioarele (cu fotografii) - Sfaturi -

Nutralu perth în genunchi pe un covor pentru a vă permite coatele să atingă podeaua. Ridicați un picior și întindeți-vă înapoi drept. Îndoiți piciorul, apoi trageți-l înapoi, astfel încât să atingă partea din spate a celuilalt picior. Întindeți din nou piciorul acela.

Cele mai bune 15 exerciții pentru a reduce rapid soldurile și coapsele

Înotați liber timp de câteva ture. Aflați cum să înotați, astfel încât nu va trebui să vă opriți până la sfârșitul turului. Înotul ajută foarte eficient la arderea grăsimilor de la picioare și picioare ferme și este, de asemenea, bun pentru sistemul cardiovascular. Înotul liber timp de 1 oră va arde aproximativ de calorii. Diferite stiluri de înot sunt pentru diferite subiecte.

Ațiputeafiinteresat