Cum să pierdeți greutatea pur și simplu acasă,

La studierea persoanelor care reușesc să nu se îngrașe, s-a văzut că cheia este în schimbarea comportamentului, doar persoanele care dobândesc obiceiuri de viață sănătoase câștigă pentru totdeauna bătălia de kilograme. Cel mai eficient mod de a arde calorii este să faci mișcare. Cu cât mențineți mai multă masă musculară, cu atât metabolismul este mai activ, cu atât ardeți mai multe calorii și puteți mânca bine fără a fi nevoie să urmați o dietă strictă. Cum să obțineți?

Pagina principala Slăbește în cele din urmă: cum să pierdeți greutatea pur și simplu acasă principiul de 21 de zile și fără o dietă agonică Pierderea de kilograme pe termen lung fără să-ți fie foame.

Slăbește corect cu principiul celor 21 de zile Nu este ușor să găsești timp suplimentar pentru antrenament și o dietă sănătoasă într-o viață de zi cu zi stresantă. Care este principiul celor 21 de zile? Primul lucru de realizat este că nu este niciodată ușor să schimbi obiceiurile existente.

Mai ales nu pe cele pe care le-am memorat de-a lungul anilor și pe care le exersăm aproape inconștient în fiecare zi, cum ar fi gustarea la dulciuri sau relaxarea pe canapea după lucru cu o pizza gata preparată. În acest sens, nu există o formulă magică simplă cu care să îți poți pune în aplicare toate intențiile bune fără dificultate.

Sănătatea sportivă: slăbiți fără dietă

Vrem să schimbăm ceva, dar asta este atât de dificil tocmai pentru că comportamentul blocat are și el ceva liniștitor. Trăiți cu gândul că a funcționat cumva până acum. Și pentru că este atât de confortabil și confortabil, inventăm scuze și cădem repede în modele vechi sau nu reușim niciodată să ieșim. Diverse studii au arătat că este nevoie de aproximativ de zile pentru ca o persoană să interiorizeze o nouă acțiune - în cazul nostru aceștia ar fi pașii necesari pentru a pierde în greutate - în așa fel încât să devină un obicei.

Aceasta înseamnă că, dacă reușești să treci prin această perioadă inițială dură, obiceiurile bune și noi devin un automatism din care nu vei mai cădea. Așadar, nu numai că poți pierde kilogramele dorite, ci și să rămâi la greutatea dorită pe termen lung, imediat ce te-ai obișnuit cu o dietă nouă. Acest principiu de cum să pierdeți greutatea pur și simplu acasă poate fi, de asemenea, aplicat universal tuturor celorlalte rezoluții de Anul Nou.

Pierderea în greutate cu regula de 21 de zile este, prin urmare, despre a arăta perseverență în prima fază de trei săptămâni și înlocuirea treptată a fostelor obiceiuri proaste cu altele noi până când eul mai slab este învins.

Desigur, durata acestei faze de depășire depinde foarte mult de individ. În timp ce cele trei săptămâni sunt suficiente pentru unii, alții au nevoie de puțin mai mult timp pentru a ieși din vechea rutină.

pierderea în greutate peeing mai mult cea mai bună brățară de pierdere în greutate

Bazele acestui principiu, totuși, se potrivesc fiecărei perioade individuale. Pasul 1: care este scopul meu? Cu principiul celor 21 de zile, accentul se pune întotdeauna pe un scop final.

Tocmai pentru că felul în care este adesea plin de obstacole și pare greu, este cu atât mai important să țineți cont de un obiectiv îmbietor, pe care îl puteți folosi pentru a vă orienta chiar și în momentele dificile. Prin urmare, primul pas trebuie să fie definirea unui scop final.

renunță la poezia de slăbire a mamei are l lysine ajutor cu pierderea în greutate

Cel mai bine este să o notați și să așezați bucata de hârtie într-un loc unde treceți pe lângă ea în fiecare zi de exemplu, pe frigider, pe oglinda dormitorului etc. Deci, nu vă pierdeți niciodată din vedere obiectivul și obțineți un impuls motivațional de fiecare dată când îl recitiți din nou. Întrebările de orientare pot fi: Ce vreau să realizez? Ce mă deranjează în legătură cu situația mea actuală?

De ce este importantă o schimbare pentru mine? Câtă energie vreau să pun în scopul meu?

De exemplu, dacă doriți să pierdeți câteva kilograme, o formulare a obiectivului ar putea fi următoarea: «Vreau să slăbesc 5 kilograme pentru că nu mă simt bine în corpul meu în acest moment. Vreau să mă montez din nou, astfel încât să nu am inima de curse după ce am urcat scările. Vreau să mă potrivesc din nou cu dimensiunea veche a pantalonilor, deoarece pantalonii sunt încă toți frumoși și nu vreau să cheltuiesc bani pe alții noi.

De exemplu, când vii acasă de la muncă stresantă, îți este foarte foame și îți dorești mâncare pe masă cât mai curând posibil.

  1. Pierdeți în greutate într o săptămână pentru bal
  2. Te grama slăbiciune
  3. И тогда на окраине Вселенной, когда само время начнет спотыкаться и останавливаться, Вэйнамонд и Безумный Разум должны будут встретиться среди остывших звезд.

Deci, trebuie să fie rapid și ușor. În timp ce mănânci, senzația de recompensă intră în joc: pizza este delicioasă, merge repede și în cele din urmă ești plin.

  • Cum să pierdeți greutatea pentru gospodină
  • Cum sa mananci ca sa slabesti

Această rutină de repetare poate fi întreruptă prin înlocuirea vechilor obiceiuri cu alternative. În acest fel, se creează treptat o rutină nouă, pozitivă, care a devenit ferm stabilită în minte după aproximativ 21 de zile.

Pentru a face acest lucru, totuși, trebuie să cunoașteți și să înțelegeți stimulii declanșatori și recompensa așteptată. Este important să recunoașteți pericolele care vă pot ispiti. Numai după ce parcurgeți această rutină, obiectivul final poate fi atins.

Analizând declanșatorul obișnuinței: La ce oră urmez obiceiul?

Slăbește în cele din urmă: cu principiul de 21 de zile și fără o dietă agonică

Unde mă duc la obicei? Cum este mediul meu? Sunt acasă, afară, înăuntru, în birou? Cine este în mediul meu? Fă-ți obiceiul cu mine? Ce sper din obicei?

diete mediteraneene pierde greutatea pe sertralină

Ce condiții sunt necesare pentru stimulul declanșator? Ce emoții simt înaintea obiceiului, în timpul acestuia, după aceea? Care este recompensa pe care o primesc? Așadar, dacă vrei să slăbești, ar trebui să te gândești la ce ai putea mânca în loc de pizza gata preparată. Există alte feluri de mâncare care merg la fel de repede și necesită puțin efort și murdărie?

De exemplu, o salată simplă cu sos de casă și pâine integrală sau o supă de legume pe care o pot pregăti, congela și reîncălzi. Și aici merită să expunem aceste considerații în scris.

  • Cel mai bun suprimator al apetitului de ardere a grasimilor
  • Cum să pierdeți greutatea cu clisul

O simpla "dacă. Faceți o listă a obiceiurilor de înlocuire. Deci, acestea sunt interiorizate treptat cu fiecare exercițiu.

Exemple de slăbire: Dacă foame, in loc de Pizza mai bine pregătește o salată Dacă nicio dorință de a merge la sală, mai bine ascultă muzică motivantă și pleacă oricum, in loc de du-te acasă Dacă Pofta de gustare, in loc de Mai bine să apuci mărul pentru chipsuri In loc de Pâine la micul dejun, mai degraba ovaz Dacă nu ai chef să mergi la centrul de fitness, in schimb Acasă făcând exerciții abdominale. Pasul 4: cum rămân motivat? Menținerea motivației chiar și în timpul vrăjilor secetoase este adesea dificilă.

În ce mod greutatea îţi afectează viaţa sexuală Bărbatul 50 pierde în greutate, Pierdeți greutate unui bărbat acasă. Cum să pierzi rapid și eficient în greutate acasă Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide Pierderea în greutate a burtei 46 și trebuie să slăbească În ce mod greutatea îţi afectează viaţa sexuală liceuldeartecbaba. Sexul mai puternic nu este obișnuit cu zilele de dietă și post.

Există, totuși, meeks pierdere în greutate ardmore ok practici care pot fi folosite pentru a evita pur și simplu căderea înapoi în vechile tendințe: Vizualizați obiectivele Dacă obiectivele pe termen lung trebuie atinse, este benefic să țineți cont de obiectivul final.

Scrieți-vă obiectivele pe un post-it și lipiți-l, de exemplu, pe oglinda din baie sau peste aparatul de cafea. Dacă aveți propriile obiective în minte în fiecare zi într-o locație proeminentă, nu pierdeți brusc motivația în mijlocul traseului.

Sănătatea sportivă pierde în greutate fără dietă

Programează recompense Sărbătorirea succesului este importantă pentru motivație. Recompensați-vă pentru reperele pe care le-ați atins. Sfaturi suplimentare pentru slăbit Cea mai importantă masă a zilei Astăzi, în loc de un mic dejun echilibrat, oamenilor le place să aibă în schimb un smoothie. Deci, este mai bine să luați un mic dejun echilibrat cu vitamine și fibra potrivită.

simptome celiace pierdere în greutate cele mai ușoare sfaturi pentru a pierde în greutate

Lăsați mai mult spațiu pentru legume și alimente bogate în fibre, care sunt bune pentru digestie. Rețineți dimensiunea porției De cele mai multe ori mâncăm prea mult și astfel consumăm și prea multe calorii pe care fie nu trebuie să le ardem deloc, fie trebuie să le ardem doar cu mare dificultate. Așadar, aruncați o privire mai atentă la dimensiunea porției. Cât de mult este nevoie pentru a fi plin?

Mulți, încercând să piardă rapid în greutate, să aplice o varietate de moduri: Sport, Consumul de toate tipurile de biodedows, Dieta etc. Adesea, acest lucru nu duce la rezultate pozitive. Adesea, mâinile sunt coborâte din primele săptămâni, lipsesc răbdarea etc. Deci, cum să fie? Cum să pierdeți în greutate rapid la domiciliu Și, în plus, fără rău pentru sănătate?

Sfat simplu: plăcile mai mici sunt mai puțin tentante la lacomie. De asemenea, se recomandă prudență la gustări: dacă mâncați un sac întreg de nuci de caju în loc de o pungă de chipsuri, acest lucru nu ajută prea mult, deoarece acestea sunt, de asemenea, foarte grase.

Ațiputeafiinteresat