Ceea ce pierde grăsimea

ceea ce pierde grăsimea
De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Din acest motiv, pierderea grăsimii din burtă are beneficii masive pentru sănătatea ta și te poate ajuta să trăiești mai mult. Grăsimea din burtă este de obicei estimată prin măsurarea circumferinței din jurul taliei tale.

De fapt, există o mulțime de persoane supraponderale care se află într-o stare excelentă de sănătate. În schimb, multe persoane cu greutate normală au probleme metabolice asociate cu obezitatea. Acest lucru se datorează faptului că grăsimea de sub piele nu este de fapt o problemă majoră cel puțin nu din punct de vedere al sănătății, este mai mult o problemă cosmetică.

Grăsimea din cavitatea abdominală, grăsimea abdominală, cauzează cele mai mari probleme 3.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta

Dacă aveți mult exces de grăsime în jurul taliei, chiar dacă nu sunteți foarte greoi, atunci ar trebui să luați pași pentru a scăpa de acest lucru. Grăsimea abdominală este de pierderea de grăsime rece estimată prin măsurarea circumferinței în jurul taliei.

Acest lucru se poate face cu ușurință acasă cu o bandă măsură simplă. Orice peste 40 inci cm la bărbați și 35 inci 88 cm la femei, ceea ce pierde grăsimea cunoscut sub numele de obezitate abdominală. Există, de fapt, câteva strategii dovedite care s-au dovedit a viza grăsimea din zona burticii mai mult decât alte zone ale corpului. Iată 6 moduri de a pierde grăsimea din burtă.

Studiile arată că are efecte nocive asupra sănătății metabolice 4. Zahărul este jumătate glucoză, jumătate fructoză, iar fructoza poate fi metabolizată doar de ficat în cantități semnificative 5. Când mănânci mult zahăr rafinat, ficatul este supraîncărcat cu fructoză și este obligat să transforme totul în grăsime 6.

Numeroase studii au arătat că excesul de zahăr, în principal ceea ce pierde grăsimea cauza cantităților mari de fructoză, poate duce la acumularea crescută de grăsime în burtă 7. Unii cred că acesta este principalul mecanism din spatele efectelor nocive ale zahărului asupra sănătății. Crește grăsimea abdominală și cea hepatică, ceea ce duce la rezistența la insulină și la o serie de probleme metabolice 8.

Zahărul lichid este și mai rău în acest sens. Luați o decizie pentru a reduce la minimum cantitatea de zahăr din dieta dvs. Aceasta include băuturi zaharate și zaharate, sucuri de fructe și diverse băuturi sportive cu conținut ridicat de zahăr. Rețineți că nimic din toate acestea nu se aplică fructelor întregi, care sunt extrem de sănătoase și conțin o mulțime de fibre care atenuează efectele negative ale fructozei.

Cantitatea de fructoză pe care o primești din fructe este neglijabilă în comparație cu ceea ce primești dintr-o dietă bogată în zahăr rafinat. Dacă doriți să reduceți zahărul rafinat, trebuie să începeți să citiți etichete.

Chiar și alimentele comercializate ca alimente naturale pot conține cantități uriașe de zahăr. Concluzie: consumul excesiv de zahăr poate fi principalul factor care contribuie la acumularea de grăsimi pe burtă, în special băuturile zaharate, cum ar fi băuturile răcoritoare.

Proteinele sunt cel mai important macronutrienți atunci când vine vorba de pierderea în greutate Dacă scăderea în greutate este obiectivul dvs. Acest lucru nu numai că vă va ajuta să pierdeți, dar vă poate ajuta și să evitați îngrășarea dacă decideți să renunțați la eforturile de slăbire.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta

Există, de asemenea, unele dovezi că proteinele sunt deosebit de eficiente împotriva grăsimilor din burtă. Un studiu a arătat că cantitatea și calitatea proteinelor consumate au fost invers legate de grăsimea din burtă. Un ceea ce pierde grăsimea studiu din Danemarca a arătat că proteinele au fost legate de un risc semnificativ redus de creștere a grăsimii din burtă pe o perioadă de 5 ani Acest studiu a arătat, de pierde grăsime de abdomen, că carbohidrații și uleiurile rafinate erau legate de ceea ce pierde grăsimea crescute de grăsime din burtă, dar fructele și legumele erau legate de cantități reduse.

Aceasta este ceea ce ar trebui să vizezi. Deci, faceți un efort pentru a crește aportul de alimente bogate în proteine, cum ar fi ouă întregi, pește, fructe de mare, leguminoase, nuci, carne, produse lactate și unele cereale integrale. Dacă sunteți vegetarian sau vegan, consultați acest articol despre cum puteți crește aportul de proteine. Sfat bonus: luați în considerare gătirea alimentelor în ulei de cocos. Unele studii au arătat că 30 ml aproximativ 2 linguri de ulei de cocos glicogenul complet stochează pierderea de grăsimi zi reduce ușor grăsimea abdominală 21, Unele studii sugerează că proteina este deosebit de eficientă împotriva acumulării de grăsime din burtă.

6 moduri dovedite științific prin care puteți pierde în greutate cu succes II

Restricția carbohidraților este o modalitate foarte eficientă de a pierde grăsimea. Acest lucru este susținut de numeroase studii. Când oamenii reduc carbohidrații, pofta de mâncare scade și slăbesc.

Peste 20 de studii randomizate controlate au arătat acum că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați duc la pierderea în greutate de ori mai mult decât dietele cu conținut scăzut de grăsimi 24, 25, Acest lucru este adevărat chiar și atunci când grupurile cu conținut scăzut de carbohidrați au voie să mănânce cât doresc, în timp ce grupurile cu conținut scăzut de grăsimi sunt calmi și flămânzi.

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați duc, de asemenea, la reduceri rapide ale greutății apei, ceea ce oferă oamenilor rezultate instantanee. O diferență majoră pe scară este adesea observată în câteva zile.

ceea ce pierde grăsimea

Există, de asemenea, studii care compară dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și cu conținut scăzut de grăsimi, care arată că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați vizează în mod specific grăsimile din burtă și din jurul organelor și ficatului 27, Ceea ce înseamnă acest lucru este că o proporție deosebit de mare din grăsimea pierdută în urma unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați este materialul periculos și boala care favorizează grăsimea abdominală.

Evitarea pur și simplu a carbohidraților rafinați pâine albă, paste etc. Cu toate acestea, dacă trebuie să slăbești rapid, ia în considerare scăderea carbohidraților până la 50 de grame pe zi. Acest lucru vă va pune corpul în cetoză, vă va ucide pofta de mâncare și vă va arde corpul în principal grăsimi pentru combustibil.

  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența? Acum pierde grăsime
  • Cea mai bună zonă hr pentru arderea grăsimilor
  • 17 modalități de a pierde grăsimea rapid - Ceai
  • Retete de mancare pt slabit

Desigur, dietele cu conținut scăzut de carbohidrați au multe alte beneficii pentru sănătate în afară de pierderea în greutate. Pot avea efecte de salvare la diabetici de tip 2, de exemplu 29, Concluzie: Studiile au arătat că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt deosebit de eficiente în eliminarea grăsimilor din zona burticii, din jurul organelor și a ficatului.

  1. ȘASE MESE PE MENIU PE ZI PENTRU A PIERDE GRĂSIMEA STOMACULUI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  2. 6 moduri simple de a pierde grăsimea de pe burtă, bazate pe știință - soluția
  3. Pierderea în greutate la soare
  4. Pierde-ți grăsimea din corp De ce nu pot slăbi menopauză
  5. Mâncarea a șase mese echilibrate pe parcursul zilei poate ajuta dieterii să mențină glicemia stabilă, să oprească foamea și să creeze un mediu care să favorizeze arderea grăsimilor.
  6. Triumf chiloți de slăbire
  7. Cum să arzi grăsimea într-o săptămână De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă.

Fibrele dietetice sunt în principal materie vegetală nedigerabilă. Se susține adesea că consumul multor fibre poate ajuta la pierderea în greutate. Acest lucru este adevărat, dar este important să rețineți că nu toate fibrele sunt create egale. Se pare că este în mare parte fibră solubilă și vâscoasă care are un efect asupra greutății tale.

ceea ce pierde grăsimea

Acest gel poate încetini semnificativ mișcarea alimentelor prin stomac și intestinul subțire și poate încetini digestia și absorbția nutrienților. Rezultatul final este o senzație prelungită de plinătate și apetit redus Ceea ce înseamnă acest lucru este că fibrele solubile pot fi deosebit de eficiente în reducerea grăsimilor dăunătoare din burtă.

Cel mai bun mod de a obține mai multe fibre este să mănânci multe alimente vegetale, cum ar fi legume și fructe. Leguminoasele sunt, de asemenea, o sursă bună, la fel ca unele boabe cum ar fi ovăzul.

Apoi, puteți încerca, de asemenea, să luați un supliment de fibre, cum ar fi glucomananul. Este una dintre cele mai vâscoase fibre dietetice existente și s-a demonstrat că provoacă pierderea în greutate în numeroase studii 35, Concluzie: Există unele dovezi că fibrele dietetice solubile pot duce la cantități reduse de grăsime din burtă, ceea ce ar trebui să ducă la îmbunătățiri majore ale sănătății metabolice.

ceea ce pierde grăsimea

Exercițiile fizice sunt importante din mai multe motive. Este printre cele mai bune lucruri pe care le poți face ceea ce pierde grăsimea vrei să duci o viață lungă și sănătoasă și să eviți bolile. Obține toate avantajele uimitoare pentru Sănătatea exercițiilor fizice este dincolo de scopul acestui articol, dar exercițiul pare a fi eficient în reducerea grăsimii din burtă.

Cu toate acestea, rețineți că nu vorbesc despre exerciții abdominale aici. Reducerea punctului pierderea de grăsime într-un singur loc nu este posibilă, iar efectuarea unor cantități nesfârșite de crunch nu vă va face să pierdeți grăsimea de pe burtă.

Într-un studiu, 6 săptămâni de antrenament, mușchii abdominali nu au avut niciun efect măsurabil asupra circumferinței taliei sau asupra cantității de grăsime din cavitatea abdominală Acestea fiind spuse, alte tipuri de exerciții pot fi foarte eficiente. Exercițiile aerobice cum ar fi mersul pe jos, alergatul, înotul etc. Un alt studiu a constatat că exercițiile fizice au împiedicat complet persoanele să recupereze ceea ce pierde grăsimea abdominală după pierderea în greutate, ceea ce înseamnă că exercițiile fizice sunt deosebit de importante în timpul menținerii greutății Exercițiile fizice conduc, de asemenea, la reducerea inflamației, niveluri scăzute de zahăr din sânge și la toate celelalte anomalii metabolice asociate cu obezitatea centrală Concluzie: exercițiile fizice pot fi foarte eficiente dacă încercați să pierdeți grăsimea din burtă.

Exercițiile fizice au și alte beneficii pentru sănătate. Contează ceea ce pierde grăsimea ce mănânci. Aproape toată lumea o știe. Cu toate acestea, în mod surprinzător, majoritatea oamenilor nu au nici o idee despre ceea ce mănâncă cu adevărat.

Cred că pentru oricine dorește cu adevărat să-și optimizeze dieta, urmărirea lucrurilor pentru o vreme este absolut esențială.

Acest lucru nu înseamnă că trebuie să cântăriți și să măsurați totul pentru tot restul vieții, dar dacă faceți asta din când în când câteva zile la rând vă puteți ajuta să vă dați seama unde trebuie să faceți modificări. De fapt, trebuie să măsurați și să rafinați pentru a atinge acest obiectiv.

Eu personal fac asta la fiecare câteva luni. Cântăresc și măsoară tot ce mănânc pentru a vedea cum arată dieta mea actuală. Atunci știu exact unde ceea ce pierde grăsimea fac ajustări pentru a mă apropia de obiectivele mele.

Ațiputeafiinteresat