Pierde atletul de anduranță în greutate

Sfaturi pentru creșterea în greutate pentru sportivi - Ce trebuie să știți

Sfaturi pentru creșterea în greutate pentru sportivi Revizuit medical de către Drugs. Ultima actualizare pe 16 noiembrie Unii sportivi au nevoie de mai multe calorii pentru a se îngrășa sau pentru a-și menține greutatea.

Atletism pentru pierderea în greutate (sănătate și medicină, exerciții fizice, sport și fitness)

De exemplu, poate fi necesar să vă mențineți greutatea pentru sporturile de anduranță din cauza cantității mari de calorii pe care le ardeți. Sporturile de anduranță includ alergarea, înotul și ciclismul pe perioade lungi de timp sau pe distanțe. Creșterea în greutate poate ajuta, de asemenea, la construirea mușchilor. Acest lucru vă poate ajuta dacă participați la sporturi de contact, cum ar fi fotbalul și hocheiul.

t s secrets dieta rina

Care este un obiectiv sănătos de creștere în greutate? Un obiectiv sănătos de creștere în greutate este de aproximativ ½ până la 1 kilogram în fiecare săptămână. Creșteți în greutate încet pentru a evita îngrășarea prea multă grăsime corporală.

Centrul de formare și pierdere în greutate

Un program de exerciții fizice care include antrenament de forță te va ajuta să câștigi greutate musculară. Întrebați dieteticianul dvs.

Ce este un plan de masă sănătos pentru un atlet? Mâncați o varietate de alimente sănătoase în timpul meselor și gustărilor obișnuite.

Sfaturi pentru creșterea în greutate pentru sportivi

Dieteticianul vă poate spune de câte calorii aveți nevoie în fiecare zi pentru a vă îngrășa. Cum măresc caloriile?

sfaturi de sănătate pentru bărbați pentru a pierde în greutate

Trebuie să mănânci sau să bei până la de calorii în plus în fiecare zi pentru a câștiga aproximativ ½ până la 1 kilogram în fiecare săptămână.

Următoarele sunt câteva modalități de a adăuga mai multe calorii în dieta ta: Mănâncă la fiecare 2 până la 3 ore și 30 de minute după ce faci mișcare. Exemple de carbohidrați din cereale integrale includ pâinea din grâu integral, chifle și covrigi.

Adăugați alimente bogate în calorii la mesele dvs.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Exemplele includ brânza, untul de arahide, avocado, nuci și granola. Poartă cu tine gustări sănătoase. Exemple de gustări care oferă aproximativ de calorii sunt: 8 biscuiți de sare, 1 uncie de brânză și 1 cană de înghețată 1 cană de cereale uscate cu 1 cană de lapte integral, 1 banană și 1 felie de pâine prăjită cu 1 lingură de unt de arahide 6 pătrate de cracker Graham cu 2 linguri de unt de arahide, 2 linguri de stafide și 1 cană de suc de portocale Care sunt unele alimente sănătoase care sunt mai bogate în calorii?

Alegeți pâine integrală, cum ar fi tărâțe de miere, secară și pumpernickel în loc de pâine albă. Adăugați unt de arahide, margarină, gem sau miere pentru calorii suplimentare.

Gimnastica pentru slăbit pentru începători Ajutați să săriți în pierderea în greutate, Navigare în articole De ce? Rezultatul este că mulți diete mănâncă mai puțin pe parcursul zilei și scot mai repede.

Consumați cereale bogate în calorii, cum ar fi granola și cereale care conțin nuci. Acestea sunt alegeri sănătoase și au mai multe calorii pe porție decât orezul pufos sau fulgii de porumb. Mărimea porției unei cereale este listată pe eticheta alimentelor. De asemenea, puteți adăuga mai multe calorii la cereale adăugând nuci, stafide și alte fructe. Bananele, ananasul, cum să pierdeți în greutate ca o balerină, stafide, curmalele și fructele uscate au mai multe calorii pe porție decât fructele apoase.

Atletism pentru slăbit?

Câteva exemple de fructe apoase sunt pepene verde, grapefruit, mere și piersici. Mixul de trasee este o alegere bună, deoarece conține fructe uscate și nuci. Adăugați margarină, migdale și brânză la legume pentru calorii suplimentare. Prăjirea legumelor cu canola sau ulei de măsline va adăuga, de asemenea, calorii suplimentare.

Slăbește în viu. Aceste 5 lucruri afectează cât de repede poți pierde kilogramele în exces

Gatiti puiul sau pestele intr-o cantitate mica de canola sau ulei de masline. Carnea roșie, cum ar fi carnea de vită, carnea de porc și mielul, au pierde atletul de anduranță în greutate multe calorii, dar au și mai multe grăsimi saturate. Grăsimile saturate sunt un tip de grăsime nesănătoasă, deoarece poate crește colesterolul din sânge. Când mâncați carne roșie, alegeți tăieturi mai subțiri. Câteva pierde atletul de anduranță în greutate de bucăți slabe de carne roșie sunt friptura rotundă sau de sfoară, rotunjită, șunca proaspătă sau fiartă sau cotletul.

sunshine să piardă în greutate

Ce lichide ar trebui să beau? Puteți adăuga calorii în dieta dvs.

  1. Pierde în greutate în viu - pierderea în greutate a schizofreniei paranoide
  2. O cercetare recenta a unor oameni de stiinta elvetieni a studiat 42 de alergatoare in scop recreational care au participat la un semimaraton.

Bea multă apă pentru a preveni deshidratarea. Deshidratarea poate cauza probleme grave de sănătate. Sportivii au nevoie de lichide mai mari, deoarece pierd apa prin transpirație. Purtați întotdeauna apă cu voi în timpul sesiunilor lungi de exerciții. Puteți purta o geantă specială sau o curea făcută pentru a transporta apă pe spate sau în jurul taliei.

Maraton Training pentru pierderea in greutate

Bea băuturi sportive în timpul sesiunilor de exerciții fizice care durează mai mult de 1 oră. Cel mai bun mod de a verifica dacă beți suficiente lichide este să verificați culoarea urinei. Urina trebuie să fie limpede sau foarte galben deschis, cu miros redus sau deloc.

sfaturi grele de scădere în greutate

Dacă urina dvs. Acord de îngrijire Informatii suplimentare Consultați întotdeauna furnizorul dvs.

Ațiputeafiinteresat