Gi și pierderea de grăsime

gi și pierderea de grăsime

Pagina principala Relația dintre insulină și IG Indicele glicemic IG este indicele care clasifică alimentele în funcție de efectul lor asupra zahărului din sânge.

Zahărul încetinește pierderea de grăsime

În funcție de puterea lor hiperglicemiantă, există trei categorii: alimente cu IG scăzut, moderat sau ridicat. Indicele glicemic ar trebui luat în considerare pentru persoanele care doresc să-și urmărească greutatea sau să o piardă.

mănâncă pentru a pierde aplicația în greutate oasele rănesc după pierderea în greutate

Într-adevăr, zahărul din sânge influențează eliberarea unui hormon important în mecanismele de creștere în greutate: insulina. După masă, zahărul din sânge crește mai mult sau mai puțin brusc, în funcție de IG al alimentelor. Ca răspuns la această creștere a zahărului din sânge, mai multă sau mai puțină insulină este eliberată de corpul nostru.

Acest hormon scade nivelul de glucoză din sânge, determinând pătrunderea în celule, care îl vor folosi pentru energie. Când masa noastră este prea bogată în zaharuri, insulina activează mecanismul lipogenezei.

GI și pierderea în greutate

Glucoza care nu este utilizată de celule este convertită în trigliceride o formă de stocare a energiei. Aceasta este o modalitate de a stoca excesul de glucoză sub formă de grăsime.

  • Scăderea gi dieta pierderea de grăsime |
  • Pierderea de grăsime poate provoca acnee
  • Țintă pierderea de grăsime de burtă

Acest mecanism are loc în ficat, dar mai ales în țesutul adipos. Pe lângă aceasta, insulina inhibă și lipoliza aceasta este oxidarea acizilor grași din trigliceridele din țesutul adipos.

burta gras cum să piardă cum să pierdeți în greutate în jurul încheieturilor

În plus, la unii oameni care consumă alimente GI excesiv de ridicate, insulina este eliberată disproporționat în raport cu glicemia. În plus, eliberarea masivă de insulină duce la o scădere prea mare a zahărului din sânge, la aproximativ o oră după masă aceasta este hipoglicemie reactivăcare provoacă senzația de foame și va încuraja gustarea alimentelor cu zahăr Prin aceste diferite mecanisme, o dietă bogată în alimente cu un indice glicemic ridicat poate favoriza creșterea în greutate.

Gi dieta pierdere în greutate |

În schimb, consumul de alimente cu un IG scăzut va ajuta la evitarea acestor mecanisme care duc la creșterea în greutate. Acordați o atenție deosebită cookie-urilor pentru gustări și cerealelor pentru micul dejun. Pentru aceștia din urmă, preferați fulgii de ovăz sau mueslisul față de cerealele integrale, mai degrabă decât cerealele obișnuite care sunt foarte prelucrate petale, cereale pufate sau sparte, care au un IG ridicat.

Pe lângă compoziția nutrițională destul de interesantă sunt bogate în proteine, fibre și mineraleau un IG scăzut. De asemenea, sunt bogate în proteine, fibrele și mineralele au un IG scăzut.

Gi dieta pierdere în greutate

Au și alte beneficii pentru a ajuta la scăderea în greutate. Sunt bogate în fibre, care sunt pline, cu un conținut scăzut de calorii și cu un conținut ridicat de apă multă vrac pe farfurie, dar impact redus asupra cântarului!

Acestea sunt măr, cais, grapefruit, struguri, kiwi, pere și portocale.

bean de cafea care te face să pierzi în greutate cuplu obiective de pierdere în greutate

Fructele au, de asemenea, aceleași beneficii de slăbire ca legumele gi și pierderea de grăsime în fibre și apă. Preferă cele mai slabe bucăți de carne cotlet, friptură, file, piept de pui etc. Puteți prefera produsele lactate mai puțin bogate în grăsimi: lapte semidegresat, iaurt simplu, cremă de brânză etc.

Ațiputeafiinteresat