Mancaruri keto, Ce să consumi și ce să eviți în dieta keto

Retete Keto sau Low Carb

Rețete ketogenice | Annda`s Keto Kitchen

Însă sunt bogate și în calorii și îți pot încetini procesul de slăbire atunci când le consumi prea des. În cantități mai mici se pot consuma și midgale, semințe de pin și alune de pădure. Evită sau consumă și mai rar caju, fistic și arahide în dieta ketogenică. Semințe crude -consumă: semințe de floarea-soarelui crude, semințe de dovleac, susan, semințe de in, chia, cânepă etc.

Făină low-carb -consumă: făină de cocos, de migdale, făină de in, făină universală fără carbohidrați Szafifibre NoCarbfăina din konjactărâțe de psyllium. Pentru pâineclătitebrioșe sau alte preparate low-carb care necesită făină se mancaruri keto folosi acestea în diferite combinații. Citește mai multe despre făinuri în low-carb.

mancaruri keto

Lapte vegetal -consumă: lapte de cocos, băutură din cocos, băutură de migdale, toate fără adaos de zahăr. Se pot consuma ca băuturi și folosi la prepararea budincii de chiaa smoothiurilor sau a ciocolatei calde. Ai grijă să alegi întotdeauna o variantă neîndulcită.

mancaruri keto

Fructe de pădure -consumă: zmeură, căpșune, agrișe, mure, coacăze, afine ultimele într-o cantitate mai mică. Fructele de pădure sunt printre cele mai bogate în antioxidanți și conțin o cantitate mai mică de zaharuri.

29 Cele Mai Bune Retete Keto Pentru Cina:

Consumă-le în cantitate mică atunci când dorești să slăbești, ca și gustare sau incluse într-un desert. Citește mai mult despre fructe în low-carb și keto. Sosuri —consumă: maioneză de casă, muștar, smântână, cremă de cocospastă de roșii fără zahărsosuri low-carb făcute în casă Spun adesea faptul că cea mai sănătoasă mâncare este cea pe care o faci acasa.

  • Cea mai bună pierdere de grăsime gnc
  • За долгую карьеру наставника Джезераку не раз задавали подобные вопросы, и он не верил, что даже уникум вроде Элвина способен создать излишние неожиданности или поставить перед ним неразрешимые По правде говоря, в поведении Элвина начала проявляться некоторая эксцентричность, могущая впоследствии потребовать исправления.
  • До самого последнего момента Олвин не был уверен, что ему удастся провести свой корабль в город, проникнув сквозь силовые экраны, защищающие его небо.
  • 8 Retete Keto ideas | keto, mâncare, rețete culinare
  • Глубоко под ногами виднелась вторая половина огромной карты, слабые ее штрихи расходились наподобие розы на вертушке компаса.
  • 43 Dieta keto ideas | mâncare, keto, rețete dietă keto
  • Retete Keto sau Low Carb - Retete culinare

Acest lucru se aplică mai ales pentru sosuri, care adesea au diferite ingrediente care nu sunt permise în dieta ketogenică da, inclusiv zahăr.

Sursă poza.

mancaruri keto

Condimente -consumă: sare, sare roz de Himalaya, piper negru, cayenne, albscorțișoară ceylon, ghimbir, chilli, rozmarin, pătrunjel, oregano, busuioc, mentă etc.

Condimentele conțin și ele glucide, majoritatea în cantități nesemnificative, excepție făcând mancaruri keto de usturoi. Aici poți vedea un ghid al condimentelelor, efectele lor benefice și glucidele conținute.

mancaruri keto

Evită mixurile de condimente care conțin și zahăr adăugat. Băuturi -consumă: apă, apă aromatizată, ceai verde, cafea, un pahar de vin roșu sau alb sec Atunci când vine vorba despre băuturi, cel mai important lucru este să nu aibă zahăr sau alți îndulcitori adăugați precum miere, sirop de agave, zahăr de cocos etc.

  • Ecoslim como se toma
  • De la wraps-uri cu salata proaspata la mancaruri italiene picante, aici vei gasi cele mai bune retete ketogenice perfecte pentru cine delicioase low-carb.
  • Кровь билась у него в венах, щеки пылали лихорадочным румянцем.
  • Blogul lui Cătă: Retete Keto (dieta ketogenică), low carb, LCHF, fara gluten
  • Это был ряд широко расставленных стройных колонн, располагавшихся метрах в тридцати друг от друга и имевших вдвое большую высоту.
  • RETETE KETO / LOW CARB
  • keto – Rețete LCHF

Cea mai bună idee este să consumi ceaiul și cafeaua neîndulcite. Poate fi ciudat la început, dar te obișnui cu gustul și nu vei mai simți nevoia să consumi băuturi dulci. De asemenea, ocazional poți consuma cantități mici de vin sec, roșu sau alb.

Încearcă să eviți băuturile carbogazoase îndulcite cu îndulcitori artificiali sau consumă-le doar extrem de rar.

Brânzeturi și lactate grase

Evită sucurile de fructe sau freshurile, atât cele din comerț cât și cele făcute acasă. Chiar dacă conțin doar zahărul natural din fructe, ele determină creșterea glicemiei și nu se consumă în dieta ketogenică, putând duce la creșterea în greutate. Îndulcitori -consumă: Green Sugar, eritrit, tagatozași în cantități mai mici sau ocazional, xilit. Pentru îndulcirea deserturilor eu folosesc Green Sugar, îndulcitor natural și sănătos pe bază de stevia.

Dacă vrei să mă susții:

În cazul în care achiziționezi îndulcitor sau produsele keto-friendly de pe site-ul greensugar. În prima lună la keto este recomandat să eviți deserturile și îndulcitorii, pentru a-ți asigura o adaptare corespunzătoare. Mai târziu, poți să consumi ocazional alimente îndulcite folosind acești îndulcitori permiși. Evită orice îndulcitor cu indicele glicemic crescut, cum sunt zahărul, zahărul mancaruri keto, melasa, zahărul din cocos, mierea, siropul de agave, siropul de arțar, dextroxa, maltodextrină, maltitol etc.

mancaruri keto

Ce să eviți complet Zahărul Cel mai nociv aliment din dieta modernă.

Ațiputeafiinteresat